Breathe the breath of life

2009-04-24 | 22:40:31 [Allmänt]

Klockan ringde alldeles för tidigt idag, bara att palla sig upp till fotbollsgym. Väl där blev det många skratt då Roland Andersson landslagstränare kom och visade upp filmen han hade klipp ihop på oss sedan han spelade in då vi sköt, nicka, passa m.m . Sen tipsa han oss om vad vi kunde öva på, massor av saker jag aldrig har tänkt på, alltifrån hur armen ska pendla till blicken vid skottet. Kändes rätt ovant att se sig själv skjuta i slow-motion, men oerhört lärorikt !

Sedan åkte jag, syrran och mamma till Malmö för lite shopping. Blev två söta linnen från Hunkydory.
Sen fick jag stressa som tusan för att hinna fixa mig innan jag skulle träffa min älskade vän Malin på Torstens. Blev mycket snack och framtidsfunderingar ute i det fina vädret. Malin och jag körde sedan till Skälderviken och skulle överraska några kompisar, men de var mitt uppe i maten så kändes som vi kom lite olägligt, så vi åkte förbi ottans hus och prata lite med folket hos honom. Ikväll blir det ingen fest för min del, tänkte vara duktig och gå upp och
 träna vid 10 imorgon.
 tack för en trevlig kväll malin <3


Gammal bild på min värdefulla Mallis och jag <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0