Lycka

2009-07-12 | 15:59:07 [Allmänt]

Känns som jag börjar varje inlägg med hur underbart allt är, får nog repetera det i detta inlägg också.
Så himla roligt det var igår ! Kvällen blev inte som vi hade tänkt oss, men den blev istället desto bättre ! Är så lycklig när jag är omgiven av så fina vänner som var hos mig igår.

Kvällen började med käk hos mig, pirre, för enkelhetens skull. Därefter satt vi ute å drack och skratta åt Emelies spel som hon hade med sig. Anna kom sen och hämta oss och körde oss i hennes lilla bil till Båstad. Det var rätt så trångt kan jag säga med en för mycket i hennes lilla bil ! Sen var det meningen vi skulle till Peppes, men det blev istället att Emma och Anna drog dit, och Jessica, Malin, Malin och Jag drog till Madison.

På madison drog någon in mig och malin i vip-rummet. Där flöda det med champange och stämningen var på topp ! Så sjuuukt roligt. Dock blev det lite väl mycket dricka för malin, vilket resulterade i några stopp längs vägen hem, men vem bryr sig !  Tack tjejer för ännu en underbar kväll, ni får mig verkligen att må som bäst !!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0