roadtrip !

2009-07-28 | 12:11:21 [Allmänt]

Har inte hunnit skriva om erika, hannah och min roadtrip ju ! Förra måndagen-onsdagen var vi iväg på en liten tripp, och den var inte lugn kan jag säga. Så mycket jag skrattade under de dagarna ! .

Iallafall, vi åkte hemifrån kl 18.00 i hannahs röda fara,  från äholm mot tylösand. När vi var halvvägs kom vi på att vi hade glömt att kolla vad stället vi skulle bo på hette och var det låg. Men efter många om och men hitta vi det tillslut långt ut i ingenstanns , men mysigt var det ! Därefter drog vi till det bästa stället någonsin, så sjuuukt roligt och as stort ! Dit ska vi fler gånger kan jag tala om.

På tisdagen åkte vi vidare till götet där vi bodde i en jätte mysig lägenhet.  Även dit tog det lång tid att hitta eftersom vi skulle inom mölndahl och hämta nycklarna till lägenheten, men det gjorde inget för vi hade så sjukt roligt i bilen ;b
Sen gick vi iallafall på stan hela dagen och stimma massor. Så på kvällen var vi rätt slut så vi satt bara på avenyn och bara myste ! Sen påvägen hem åkte vi inom ett antal stopp för lite shopping. Jag fick även blåsa för första gången i en poliskontroll, lite spooky, men det gick bra ;)

Riktigt roliga dagar, det behövdes verkligen. Tack mina sötnosar Hannah och Erika ! <3


hannah och erika<3


påväg upp


alltid lika roligt att ta foto på mig när jag sover








Såklart ska jag öppna en skakad cider i taxin, smaartass


Grrrrrrrrr ;)
Kommentarer
Postat av: Hannah

En helt crazy roadtrip!! favorit i repris snart hoppas jag ;) <3

2009-07-29 @ 21:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0