shine on

2009-09-12 | 14:01:42 [Allmänt]

Igår var jag en riktig lyx-lirare. Blev bjuden på både lunch och middag, inte dåligt ! Dagen började med lunch at hannahs home. Alltid lika trevlig och framförallt roligt, säg mig om det finns en tjej som skrattar så mycket som hon gör? Tror inte det kan gå en dag tillsammans med henne utan att jag gråter av skratt ! Dagen fortsatte med att jag hämta alex lillebror för första gången själv på dagis . Myspys. Sen cykla vi till Hembygdsparken och åt glass i stora lass och gunga! Han är alltid lika glad och go. Dock blev det lite surande när vi skulle hem då han upptäckte att jag faktiskt inte hade någon cykelhjälm så då tänkte inte han heller ha någon, tänk att 2 åringar kan vara så smarta, men iaf det blev till att leda cykeln hem.


Sofie och jag x antal år sedan <3 

När vi kom hem från hembygdsparken åt jag middag tillsammans med alex mamma. Påkvällen blev det bio " The ugly true" med Sofie i HBG. Riktigt rolig film som jag verkligen rekommenderar ! Man fick sig en tankeställare efter den. ..  På knutpunken träffa jag några bekanta ansikten från min & lollos tid i hbg, skit skoj ! Lyckad dag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0