4 april - gårdagen

2010-04-04 | 18:18:19 [Allmänt]

Igår slappa vi hela dagen tills vi drog ner till tesco och köpte booze för att börja om ännu en gång. Vid 10 sprang vi till bussen, men ni vet ju att jag älskar att vara lite crazy. Så inte palla jag stå och vänta på en buss. Istället gör jag lift tecken bara på skoj mot en sprillans ny sportbil som kommer körandes. Jo men tror ni inte han stannade? What to do, det var ju bara att hoppa in. Kan säga er att min vän daniella är en av de fegaste jag känner så hon var INTE glad. Först vägra hon hoppa in, men när hon insåg att hon skulle få stå & vänta på bussen själv så hade hon inget val. Mallan däremot var as glad & prata på som bara den. Dock måste jag erkänna att jag också var lite rädd när han körde genom london i 20000 km/h och när det framkom att han ägde en strippklubb. Men man tackar ju inte nej till att komma till stan på 15 min istället för 50.

Kvällen igår var annars helt ok. Var trötta som djur och på jalouse var det väl inte den bästa kvällen, men helt OK alltså ! Frågan är om man ska orka vår marathon-helg ännu en ikväll eller om det är dags att kasta in handduken? Vi fårse när vi har fått liv i mallan. PUSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

alskar er! Emma & Karro<3

2010-04-04 @ 20:46:47
Postat av: Emma

Tack för en toppen helg tjejer, älskar er. And ill be back hehe

Pusss

2010-04-06 @ 10:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0