Bromley

2010-02-24 | 19:30:34 [Allmänt]

Idag har jag varit med Mallan & hennes värdmamma i Bromley på ett köpcentrum. Mycket bra ställe, tyvärr.. jag som inte som borde shoppa mer förtillfället ! Men till min stora lycka fanns där skinnkjolen som jag har gått och letat efter överallt, jag menar verkligen överallt ! Så what to do, var ju bara tvungen att ha den. Annars är jag seg som tusan idag, men camilla & jag ska gå ut en sväng ändå. Det är trots allt FW closing party tonight


nya pjuksen & kjolen
Kommentarer
Postat av: Emma

FYYYYY vad snygga skor, var dem billiga?

Pusss

2010-02-24 @ 20:47:18
Postat av: Karro

Taaaaack babe, 600 kr !

2010-02-25 @ 18:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0