lördag 13/2

2010-02-13 | 13:53:30 [Allmänt]

igår var lite sick kväll. vi hade bestämt oss för att gå till chinawhite, men sen under kvällen dök även två andra alternativ upp, aura där premier leauge spelarna skulle vara, eller jelouse där lenordo di caprio hade festat två kvällar i rad  .
Men vi ville inte krågla för då blir det alltid bara skit. SÅ vi tänkte skit i premier leauge & di caprio, säger de säkert bara för vi ska komma dit så vi föll fast vid vårt första val. Dock kom vi såklart inte in på chinawhite för vi hitta inte chefen & det var 21.. rätt typiskt. Så då fick det helt enkelt bli aura. Där var trevligt, många nya ansikten (& några gamla mindre roliga). Så börja "bossen" vid vårat bord  prata med mig om fotboll& la la la, för han var från italien, riktig fotbollsgay. Sen när jag står o dansar kallar han på mig, Kom , kom & drar i mig. Jag bara va ? så han bara - Hälsa på mina tre kompisar nu. Så står tre chelsea spelare där. hehe hej. då. pinsamt.
Ajaaa det var en rolig kväll med Mallan, Emma & daniella! Nu ska jag släpa malin in till stan som har mega ont efter sina 13 cm killerklackar. PUSS.
Kommentarer
Postat av: Louise -Australia <3

Ooh la la ;) de var val inte fel och traffa chelsea spelare...

Svarar pa ditt mail snart:) jag har ju ingen egen data sa har lite svart for att sitta lange och skriva mail till alla, de har ju borjat bli ganska langa ;)

2010-02-14 @ 09:28:29
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0