London dag 17 - HAPPY

2010-01-20 | 19:30:19 [Allmänt]

Igår var en rätt dålig dag. Jag var mega förkyld, J sa att jag var den sämsta au pairen ever bara för att han var tvungen att slita sig från sitt x-box och göra sin läxa, jag tappa bort mitt svenska sim-kort (vilket innebar att alla kontakter var borta) och elementen i huset funkade ej så det var svin kallt!

Idag har det däremot varit en desto bättre dag! Dagen börja med att jag hittade mitt kära sim-kort (under sängen). Sedan träffa jag Daniella och hennes franska killkompis som var as roligt ! Kändes lite konstigt att Daniella och jag fick sitta och prata engelska med varandra, men det var verkligen super nyttigt och han var som sagt jätte trevlig och rolig. Sen var jag på jobbintervju.  Skulle träffa arbetsgivaren vid Top-shop butiken, så Daniella och hennes killkompis gick 2 m bakom mig som mina små spanare eftersom vi inte visste vad det var för typ av kille. Så mötte jag honom och han ville att vi skulle gå till ett café och diskutera jobbet. Självklart följer mina små härliga spanare efter och precis när jag har kommit ner för trappan på cafét kommer Daniella& hennes vän ner och sätter sig vid bordet bakom. Haha jag kunde knappt hålla mig för skratt. Men nu till det BÄSTA, jag fick jobbet !! WIIIHO .

Världens roligaste och lättaste jobb ! Jag ska få min egna gästlista på min favorit klubb Movida ! Sen gäller det för mig att skriva upp så mycket folk som möjligt på listan. Alla som jag skriver upp på listan får gratis inträde och slipper betala 20 pund, vilket innebär att det är en win-win situation! Väl inne på klubben gäller det bara för mig att festa & vara social med folk och lära känna fler människor som jag kan skriva upp. Jag har inget minimum antal heller, så det gör inget om jag inte lyckas få med några någon kväll. Och ännu bättre är att min vän Daniella jobbar på samma klubb! Ikväll ska tydligen han som sjunger "Im in Miami beach" ordna världens fest på Movida, men hoppar det och laddar inför min kväll imorgon. Nu ska jag bara hålla tummarna att det går bra för familjen. . Puzzzzzzz mina vänner !




                                              
Kommentarer
Postat av: Louise

hej hej :)

du verkar ju ha det hur bra som helst dar borta! kikade in har harom dagen och forstod att du kommit ivag.

Och inget daligt jobb...! passar val dig som handen i handsken ;)

take care

2010-01-21 @ 11:46:38
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0