London dag 9

2010-01-13 | 20:53:10 [Allmänt]

Igår träffa jag som sagt Lovisa från Liiidiiingeöööö för en lunch. Det var trevligt, men hon var lite stressad för hennes familj var rätt hårda med tiderna så det blev en snabb lunch!  Idag har jag träffat min barndomskompis Maria som jag lekte med på somrarna då hon var nere från Sthlm. Hennes mormor bor brevid min mormor i ängeholm så det är så vi har lärt känna varandra. Dock har vi inte träffats på ca 5 år så det är lite lustigt att vi är här samtidigt.  Iallafall så var det mysigt, vi tog en fika på Starbucks sen visa hon mig lite olika ställen vid Piccadilly Circus. Vi gick bland annat in på Abercrombie & Fitch. Deras affärer är lika fina & häftiga oavsett New York eller London. Där inne pumpa det partymusik och det luktade tonvis med parfym. Och grymt snygg personal, räckte nästan att man kollade på dem ! Men det är väl lite av deras vision..  Annars flyter livet bara på, ska träffa en ny tjej imorgon också, så denna veckan blir verkligen skapa kontakter veckan, men det är alltid skoj.

Nu har jag precis lagat äckliga korv/fläsk/bacon grejjer till barnen, but they just looove it !


Kommentarer
Postat av: Irre :p

Jag blir lika glad varje gång du uppdaterar :p mysigt o lösa, önskar dock i framtiden lite fler bilder ;) loove

2010-01-13 @ 20:56:05
Postat av: K

det kommer till helgen! promise. (:

2010-01-13 @ 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0