Tisdag 4 maj

2010-05-04 | 16:04:18 [Allmänt]

Ibland går allt helt enkelt inte som man tänkt sig så då är det bara att börja om från ruta ett.
Helgen var välbehövlig till max. Söndagen var bra, men slog inte valborgskvällen. Igår flyttade killen i rummet brevid in. Jag blev faktiskt förvånad, hade förväntat mig världens tönt, men han verka schysst så vi kanske kan hänga lite. Han frågade iaf om vi ska ta en shoppingrunda i veckan så det är väl positivt.  Idag har min snälla pappi fixat ett nytt gymkort till mig så jag kan träna efter mitt lilla break, grymt sköönt
Så det blir att ge sig av till LA fitness i eftermiddag. Min kusin fyller också år idag, så stort grattis till Sofia!  På lördag kommer Emelie hit & Mallan är ensam hemma, kunde inte blivit bättre. gonna be crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0