Sofiero

2009-08-18 | 09:37:00 [Allmänt]

Har varit bortrest väldigt mycket så har inte hunnit uppdatera. Så får börja från början med fredagen den 31/7. Den kvällen tillbringa jag på Sofiero tillsammans med alex föräldrar och malin. Jag fick ju i student-present en konsert med Måns Zellmerlöv, Lena Ph och Orup av hans föräldrar. Kvällen var helt underbart fantastisk. Alex mamma hade gjort god picnic till oss så vi satt och mös i det fina vädret innan konserten hade börjat. Jag trodde väl att konserten skulle vara helt okej men inte mer än det, men så fel jag hade ! Orup och Lena Ph var grymma, sjukt roligt med massa gamla godingar, och måns var ju snygg som vanligt ;) Helt underbar kväll helt enkelt !



Kommentarer
Postat av: Anonym

kom igen nu då, du måste leverera lite inlägg nu!

2009-08-22 @ 11:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0