min vecka

2009-05-08 | 16:43:13 [Allmänt]

Dålig uppdatering av mig ! Denna veckan har gått väldigt snabbt. I måndags hände det inte speciellt mycket, träning och skola. I tisdags skola, sen hembygdsparken med alex mamma och lillebror. Finns ingen sötare unge. Vi åt glass och lekte i parken, mysigt !

I onsdags var det cup med fotbollsgym. Inte lika mysigt, pissregn och blåst hela dagen. Det gick väl som vanligt, inte bra men inte dåligt. Förlora bara med 2-1 mot LDB Malmö iallafall som brukar regera cuperna.

Igår så var det skola, fika med min favorit Emelie och sen MRL-pass ( mage,rumpa,lår) på träningsakademin. Man mår så bra efter att ha tränat lite intensivt. Och idag började dagen med morgonträning, skola och sedan skulle jag och Hagdahl hålla en träning för 7or på Nyhem. Vi skulle träna nickteknik med dem. Gick väl helt okej, även fast killarna inte kunde hålla fötterna från bollarna. 


Älskling och gullungen för typ 1 månad sedan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0