London- 1 månad

2010-02-02 | 19:44:16 [Allmänt]

Jag har haft en jätte trevlig weekend. Har bland annat lyckats med följande:
  • Hittat världens långsammaste frisör som tog ca 45 min på sig att bara kamma mitt hår.
  • Sprungit ifrån alla ekorar i Hyde park som är så tama att de följer efter en.
  • Träffat största idoten ever med Daniella.
  • Hört den sämsta raggningsrepliken - Du är jätte lik mitt ex.
  • Blivit träffad av fågelskit på näsan och mina nya leggings precis innan jag skulle till en restaurang.
  • Åkt med en cykeltaxi som inte hittade från Oxford street till Piccadilly, ca 700 m tog ungefär 30 minuter.
  • Fått en snilleblixt att åka till en restaurang på andra sidan av stan, när vi kom halvvägs var tuben sönder så vi fick ta taxi dit (250 kr), när vi kom dit var restaurangen stängd & vi hitta ingen buss så vi fick ta taxi åter igen mot stan (300 kr). Väl i stan hade alla restauranger hunnit stänga så det fick bli äckliga donken, kändes lönt.
  • Druckit de godaste drinkarna jag någonsin har druckit på Aqua bar
  • Shoppat ur snygga dojjor
  • Kärat ner mig i ett par andra skor som är för dyra, typiskt
  • Och slutligen bara haft en helt fantastiskt rolig, lugn & härlig helg !
Nu har jag varit här i en månad, tiden bara springer iväg. Ska jag vara ärlig så gillar jag denna staden mer & mer för varje vecka som går. I helgen har det varit 10 C+ med strålande sol och jag känner verkligen hur underbart det kommer bli när våren kommer !

Big ben i lördags
Kommentarer
Postat av: irre :p

jag skulle älska att komma o hälsa på närmare våren :D här hemma är pissväder

2010-02-02 @ 19:47:58
Postat av: karro

haha så härligt att jag har en trogen läsare som kan kommentera lite ! ;D när du kommer har det nog hunnit bli varmt här! <3

2010-02-02 @ 19:50:13
Postat av: Louise

sounds awesome! :D

2010-02-03 @ 04:17:54
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0