London dag 49

2010-02-21 | 20:09:54 [Allmänt]

I helgen har jag haft FF! Var ju bara tvungen att utnyttja det. eller ja, vi var väl halvdåliga på det där. Torsdagen gjorde vi inte ett skit. Vi vakna, satt igång datan, sov, vakna, ringde & beställde home delivery pizza.

Fredagen åkte vi till Kensington (lyx kvarteret i london) där gick vi och mådde dåligt över alla snygga bilar som passerade hela tiden, lamborghini efter lamborghini,  hur fan ska man ha lyckas bli så rik ? Hittade även ett par riktigt snygga skor på en märkesoutlet.. . hum vad är det nu fjärde par skorna sen jag kom hit .. Igår stack vi till Nottinghill på den berömda Portobello Market . Det var sååå härligt väder så ni kan verkligen inte förstå. Ca 13 plus grader & strålande sol, tror ni vi mådde bra eller ? Så där gick vi och njöööt & bara  älskade att vårt största problem var vilken klubb vi skulle gå till på kvällen.
På kvällen hade jag förfest. Så Emma, Camilla, Caroline, Daniella, Mallan & jag korkade upp flaskorna runt 8. Mycket trevligt :) Sen begav vi oss mot stan för att möta en tjej som skulle fixa in oss på en klubb. Dock krångla det eftersom det är fashion week & det är fullsmockat överallt. Så vi fick ringa vår nyfundna vän som är en av londons största promoter. Lätt som en plätt fixa han in oss på den klubben vi ville till. Så sjukt bra med kontakter! På klubben var det grymt bra tryck o drickan flöda. Klockan 6 landa jag och malin i min säng, Älskar ju bara London !
Im in rome madame! I get back tomo xoxoxoox dont be so rude.
hum sista gången jag tar med min mobil ut när jag festar ? kanske.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0