8 februari - My B-day

2010-02-08 | 20:05:17 [Allmänt]

Someone died on your birthday, teenager Karolina.  början man bli gammal när en 7 åring säger så?

Min dag har varit lite speciell.. familjen glömde bort att jag fyllde år imorse & mamman bad mig storstäda huset. Efter en timme ringde hon & sa grattis och att jag skulle glömma vad hon sa. Tur att gulliga Danillelly kom ihåg det & bjöd mig på lunch. Jag köpte också en välförtjänt födelsedagspresent till mig själv, ett par Hunter stövlar.
Och TACK alla mina fina sötnosar för gratulationerna, ni är saknade <3

Här kommer lite videoklipp från helgen som var betydligt roligare, Xx


Så jääääkla grym kille som sitter & spelar på hinkar. Någon som behöver en stjärntrummis ?



Här är lite ifrån klubben, dålig kvalitet dock men - DJ;n var sjukt grym !!
Ice ice baby
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0