London dag 16

2010-01-19 | 12:54:16 [Allmänt]

Barnen får typ samma mat varje dag eftersom det är det enda som finns hemma, dvs. enkel snabbmat som,  makaroner o korv, färdiglagade pannkakor, färdiglagad pizza m.m Så igår tänkte jag vara duktig och göra något lite mer avancerat, så jag gjorde världens godaste tortellini med skinka o ärtor, men tror ni det var uppskattat? NEJ. De två äldsta barnen peta i sig maten och svalde ner det med juice, och den minsta åt ingenting. Jag- J, gillar du inte maten ?  Evighet innan jag fick svara . . .
J- Förlåt, men tyvärr inte. Kan jag ta en macka?

Okej, nu ska ni fan få era äckliga korvbitar resten av veckan !

 

 

Kommentarer
Postat av: irre :p

haha, dem ser verkligen äckliga ut :p

2010-01-19 @ 19:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0