<3

2010-03-19 | 00:00:19 [Allmänt]

Nu har jag skakat rumpan på gymet. Så himla skoj ! De passet ska jag fortsätta gå på. Har också nyss skypat med nästan hela stimmo, emma från Honduras, jessi & josse hemifrån och mig & mallan från London. Asså har man en dålig dag eller mår skit så får alltid mina små guldklimpar mig på glatt humör.Vi är så himla olika som personer men passar ändå så otroligt bra ihop ! Och alla ska faktiskt ta sig en tripp till London nu under våren, hur underbart är inte det?

Mycket Kärlek till er mina stimmisar, ni är och kommer alltid vara så stor del av mitt liv.


Kommentarer
Postat av: jessica

åhhh stimmo är Bäst!!! <3 saknar dig men ska bli så himla kul att ses snart!!PARTY!!

2010-03-19 @ 11:41:13
URL: http://jessicaornhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0