Hey Clapham !

2010-03-01 | 11:32:48 [Allmänt]

Nu har jag fått in alla mina saker i rummet & packat upp. Det var inte lätt med min väska kan jag säga.. Påvägen hit hade jag övervikt = 25 kg. Nu har jag prägat ner alla mina saker = kanske 10 kg till, plus att jag hade 4 stora kassar med kläder. Så det var som ett träningspass kan jag lova!

Iallafall, jag har flyttat till en annan familj där jag ska bo i deras enorma 7 våningsvilla mot att jag passar deras barn nån kväll i veckan. Det är ett jätte fint område, 15 min från stan, eget rum & toalett, och underbara barn,  så jag kunde inte ha mer tur. Den förra familjen var som sagt väldigt crazy & det var så himla äckligt överallt för de städa aldrig & deras katt bajsa inne på golven. Så jag fick nog ! Denna veckan ska jag leta jobb & på torsdag ska jag på en test dag på Daniellas work. ! Så vänner ni är jätte välkomna att hälsa på hos mig ! Nu ska jag & Malin bege oss till LA fitness.
Puzzz !
Kommentarer
Postat av: irre :p

wooow, då får man bo flådigt i london nu ;)

2010-03-01 @ 15:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0