Onsdag 31 mars

2010-03-31 | 21:10:02 [Allmänt]

Idag fick jag ett brev från min älskade familj. Jag blev jätteglad, både att jag fick brev vilket jag aldrig brukar få & att min mamma skrev så fina ord. Man lär sig verkligen uppskatta saker mycket mer när man är iväg,
så tips till er som tar människor & saker förgivet, åk iväg direkt! Denna veckan har varit otroligt seg eftersom jag har varit sick, men som tur är ska vi ta & ändra på det nu till helgen.
Det blir en lång weekend hos min skönaböna .
Kommentarer
Postat av: Louise

haller verkligen med! man forstar verkligen hur mycket familj och vanner betyder. uppskattar ALLT mkt mer!

2010-04-07 @ 13:06:02
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0