jävla vulkanskit

2010-04-19 | 20:27:49 [Allmänt]

Jätte jätte dålig uppdatering av mig, men är faktiskt hemma på ett besök & min dator är, tro det eller ej i London så nu lånar jag pappsis. Det har varit jättemysigt att vara hemma ett tag, men nu vill jag verkligen tillbaka till London. Här hemma är allting bara som vanligt och det är inte mycket som skiljer sig från januari när jag lämnade Ä-town. Jag har iallafall fått träffa nästan alla stimmosarna en hel del så det har varit underbart. Vi fårse när flygskiten börjar gå igen eller om jag måste sätta mig på en buss hela vägen till London. Är ju inte jätte lockande, men måste verkligen tillbaka nu snart.

Saknar min lilla trio i London ju, danny & mallis. Snart ses vi babes & då ska vi ta igen dessa två helgerna som vi har missat <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0