Torsdag 1 april

2010-04-02 | 11:40:16 [Allmänt]

Igår passade jag två barn som har skollov så vi begav oss till Horunom Museum. Faktiskt väldigt intressant & trevligt. Påvägen hem vid busshåll-platsen träffa jag världens coolaste tant. Det var en 80-90 årig gammal gumma som gick fram till mig och bara sa på tal om inget- jag ska vara med på en hemsida. jag bara.- jahaa gud vad trevligt. taten- ja men jag har inte internet, förstår mig inte på dagens finesser, men jag ska bli internet stjärna.  Hur som helst så står vi där och pratar så kommer det två mörkhyade körande med dunkade neger musik & tar ned rutan för att bussvissla på mig. Så tanten bara börja dansa typ- I like big buts and I can not lie. Och gör massa rörelser i luften så boysen blir helt ställda. Så jäävla ball 90 åring ! Det gjorde min dag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0