Veckan som har gått

2010-04-30 | 10:41:07 [Allmänt]

Denna veckan har jag passat tre nya barn. Två megasöta tjejer 7 & 12 och en 5 åring. I onsdags när jag kom dit så granska den största tjejen mig från topp till tå och sa "- vår förra nanny stank." Hahaha jaha...
Men tydligen gjorde jag ett bra intryck för igår när jag kom och hämta den äldsta ( juicy) på skolan så sprang hennes kompis fram till mig o sa - Hi ! My name is Gemma and Juicy told me that you are very pretty !

Hur som helst så var det väldigt soft och jag lär mig väldigt bra engelska eftersom de går i privatskola. Helt sinnesjukt också var dyra husen är här. Vet redan att de husen Malin &jag bor i kostar mellan 10-15 milj, och jag såg gårdagens familjs hus i ett fönster eftersom de ska sälja sitt, och utgångspriset var 12 milj. ! GASH. I Sverige hade man fått värsta herrgården för de priserna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0