Helg nr 5

2010-02-07 | 20:30:25 [Allmänt]

Min weekend startade i torsdags med att åka till hotellet för att träffa min kära efterlängtade familj. Sen följdes det av utgång på Jelouse. Bra tryck & nya bekantskaper ! I helgen har jag hunnit med att gå på en grymt bra musikal, phantom of the opera, ätit på goda restauranger, blivit firad av både min familj & mina nya londonvänner, fått super fina födelsedagspresenter, shoppat & bara haft allmänt mysigt ! Just nu känns det jätte tomt & jag är lite halvdeppig över att inte vara hemma när jag fyller år, but what to do. Malin kommer iaf på onsdag så jag får se framemot det.
(bilder från helgen kommer när min syster pallar skicka dem )
Kommentarer
Postat av: Anonym

längtaaaar <3

2010-02-07 @ 23:45:33
URL: http://santozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0