London FW

2010-02-16 | 20:09:05 [Allmänt]

Hade helt glömt bort att London fashion week drar igång denna veckan ! Så imorgon är vi inbjudna till öppningsfesten av London FW, känns som det kommer bli galet. Nu återstår bara veckans vanliga problem, vad ska man ha på sig? Gjorde ett riktigt fynd idag på Zara så den klänningen kanske kommer till användning.

Annars flyter dagarna på. Jag & danielly har en stor grej på g som måste fixas inom kort. Och min älsklings malin har flyttat några dagar till Camilla så det är lite tomt på kvällarna, men hon flyttar ju hit igen på torsdag (;
Kommentarer
Postat av: rapkitty

mina älsklingar! Jag blev så glad när jag såg denna bilden ! tänk att två människor kan sprida så mkt glädje! Ni är guldvärda <3 LOVE YOOOU

2010-02-18 @ 21:28:03
Postat av: Louise -Australia <3

haha, vad kan de va for spannande ni har pa g... ;)



skiiiit fin bild pa er iaf!

2010-02-18 @ 23:42:30
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0