London - Helg nr 2

2010-01-18 | 10:32:22 [Allmänt]

Dålig uppdatering av mig, I knoow !
I fredags mötte jag upp Emma, Lina och en som hette Jimmy vid Canada Wharf som ligger utanför city. Där satt vi på en grymt fin restaurang/bar med terass och jätte fin utsikt. Efter några cider där begav vi oss mot city till Movida!  

På Movida har de dress-code och Emmas kompis Jimmy var inte alls uppklädd, så det fick bli att de gick till en bar medan jag och Lina gick in på Movida. Där inne var det minst lika skoj som förra helgen! Denna gången kom vi in i vip rummet (superbra att vara svensk blondin här), vilket betydde free drinks whole night long! På Movida shaka vi tills vi insåg att klockan var 4 och att vi kanske borde möta upp Emma & Jimmy. När vi kom ut så hade vi typ 7 missade samtal var för puben stänger tydligen runt 2-3 här så de hade fått gå ute i en timme:( ooooups. Utanför klubben stod även min drömbil parkerad, 
 Audi R8, gaaad så snygg !





I lördags var det lunch med Daniella som gällde. Hon skulle hosta på klubben Café de Paris så ville hon jag skulle hjälpa henne. Så vi stack hem till mig och fixa oss, sen drog vi in dit. Den klubben var också väldigt fin, typ inredd i Moulin Rouge stil.  Där inne hade vi jätte slappa uppgifter, skulle typ vara sociala mot folk & festa med dem. Påvägen hem lyckades jag såklart ta fel buss så jag hamna i värsta niggaområdet. Tror ni jag var rädd eller?? jag tänkte hela tiden- okej nu är det min tur att bli mördad och våldtagen. . . som tur var låg där en taxicentral som fixa nån cab åt mig, jag kom hem iaf utan att bli mördad! 


Vid Piccadilly Circus



Cafe de Paris

Kommentarer
Postat av: emelie

tack min gullunge<3

Önska att du var hemma med mig nu också. Fast jag vet att du har det superbra i London, är så glad för din skull.

Vi får tänka på allt roligt vi ska göra i framtiden:) ÄLSKAR DIG

2010-01-20 @ 22:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0