Framme

2010-01-03 | 23:05:08 [Allmänt]

Hej mina älskade vänner !
Nu är jag framme, blev inte kidnappad som tur var ! Dock är jag helt slut i min kropp.! Jag som knappt orkar 20 kg i bänkpress fick släppa rundor på 30kg genom en stor flygplats. Och ja, jag lyckades ha 5 kg övervikt. Men hur enkelt är det att packa ner sitt liv på 20 kg ? 

Det känns konstigt att flytta in hos en helt ny familj, men de verkar sköna. Mamman är en kopia på Bridge Jones typ, randiga stumpbxor och prickig kjol. Pappan verkar soft, och framförallt smart. Killarna har jag inte pratat så mycket med ännu men de är söta.. .De fick säga två saker om sig själva vid matbordet och deras uppgifter i huset. Joey (8 åringen) sa - jag är snäll, eller jag tror det?  - Min uppgift är att gå ut med påsen till komposten en gång i veckan, men det brukar jag glömma. . Haha. Sen visa han mig sina lådor med alla sina saker,
- here I have different stuffs, different stuffs, games, games, cars  etc typ 1000 lådor. Huset är typsikt engelskhus, smalt med många våningar. Man känner sig lite instängd eller ihopträng, för är van vid svenska hus ju med mer space. Men man vänjer väl sig hoppas jag. Nu ska jag lägga mig i min säng och sova och vakna upp i en ny kultur. . Lite spooky ! Men det fixar jag nog.

Puss mina sötnosar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0