Helgen

2010-01-11 | 20:22:02 [Allmänt]

Fredagen började med att jag slappa halva dagen sedan en skön joggingtur i den fina parken. Vid 8 sprang jag till bussen mot city, halvvägs kommer jag på att jag har glömt kameran så springer tillbaka (för er skull), hämtar kameran rusar tillbaka till bussen. puuust. Tur att bussarna går var 5 minut härifrån. Klockan 20.30 mötte jag upp Emma vid Oxfordstreet.. Jätte härligt tjej! Vi gav oss ner mot Picadelly circus och hamna på en liten mysig pub. Där inne var det väääldens liv. Det var tydligen någon viktig fotbollsmatch på tv så engelskmännen skrek och hoppa. Lite svårt att prata men det var trevlig. Här inne dog även batteriet på min kamera, SUCK.

När vi hade druckit upp mötte vi tre svenska killar som tog med oss till ett jätte fint ställe, lite skillnad från den puben vi hade varit på innan. Där drack vi vin och hade det trevligt . Sen hängde vi med dem till Movida. Sjukt nice klubb och så himla roligt som vi hade ! Guuud, det var verkligen toppen!  Dagen efter gick jag lite inne i stan, halvdöd och inhandlade en ny klänning och en locktång. Sen kom jag hem vid 19.00 klockan, knappt innanför dörren bestämde Emma&jag oss för att se bio. Dock hitta vi ingen som gick lite senare, så vi besluta oss för att ta en kvällsfika. Så vid 20.00 tog jag återigen bussen in till stan för att möta upp emma på oxford-st. Vi gick till ett litet fik och prata igenom gårdagen. Mycket skratt och prat om en sjuk människa emma stötte på. Super härlig helg, tack Emma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0