London dag 2

2010-01-05 | 17:15:14 [Allmänt]

Igår var internet lite cpe så det blev ingen uppdatering. Barnen var lediga igår så jag fick "ta hand om dem" hela dagen, vilket var as slappt. Joey ville hellre gå till parken och leka med sina kompisar än att visa mig rundor (konstig . . ) haha, så jag tog på mig jogging kläder och gick en runda runt kvarteret. Såklart lyckades jag yra bort mig, så efter 1,5 timme var jag tillbaka, men nu hittar jag iaf lite grann;) Hur som helst så är det ett jätte slappt jobb, det enda jag gör är att se till så Joey går upp och borstar tänderna på morgonen sen på eftermiddagen laga maten som mamman har tagit fram och  ta undan efter dem, sen leker de för de mesta för sig själv.

Idag har jag varit i ett soligt London City och jag bara ÄLSKAR det  ! Guuud vad jag kommer trivas här. Här finns verkligen allt och lite till, förutom mina underbara vänner såklart. Var inne på Topshop och shoppa loss lite. Tusen gånger bättre en den sketna topshop som finns hemma. Här var den 4 jätte jätte stora våningar med mycket billigare priser än sverige. Tycker inte England är alls så dyrt som alla säger, eller har jag kanske bara haft tur att ätit och shoppat på rätt ställen? Köpte bl.a två nya Lancome mascaror, och hemma kostar de 300 st. Här kostade två stycken 270 kr. Jätte bra eftersom den lyckades komma bort på nyår.  Hur som helst så trivs jag jätte bra, och jag ser verkligen framemot att utforska resten av London. I veckan ska jag försöka träffa några som bor här så det ska bli skoj !

Pusss !



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0