London dag 4

2010-01-07 | 17:21:31 [Allmänt]

Sorry den dåliga uppdateringen ! Igår gick jag rundor lite här i Dulwich och kollade , faktiskt väldigt fint med mycket fina parker. Åkte även förbi ett ställe som hette "Bird in a bush ", så då tänkte jag direkt på Malin ;)  Det har även snöat här, och då blir det värsta kaoset. Skolorna, plus jobben ställs in för lite snö. Rätt överdrivet, men folk i england är tydligen inte vana vid det.

Trivs jätte bra med familjen, de är verkligen jätte snälla mot mig och det är jätte slappt. Sen är barnen  så himla väluppfostrade så jag knappt vet vad de säger !  Joey 8 år vid matbordet- May I be pleased? Jag bara" vad menar han nu, han har gjort något dumt" haha ? Jag- Yes !  Joey- Thank you Karolina. Så går han från bordet.

Idag har jag bara sprungit en runda i det fina vädret ! Ligger som sagt många parker i denna delen av staden. Finns en som bara är en gata bort som är ur fin med jätte bra löparspår, så där ser jag framemot att vara när det blir vår!
Imorgon ska jag ta en shoppingtur i London och ev på bio. Sen på lördag ska några ta med mig på en krogrunda. Ser framemot en rolig helg ! Ska försöka lägga upp lite bilder imorgon  :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman!

Vad härligt det låter :D Saknar dig redan här hemma! Lägg upp bilder så man får se. Puss snuttis

2010-01-07 @ 21:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0