Fredag 26 mars

2010-03-26 | 17:09:05 [Allmänt]

Sjuuuukt dålig uppdatering, I know ! Ska verkligen bli bättre. Veckorna flyter på i superfart och jag börjar få lite panik över det. Kommer verkligen sakna mitt London liv. Idag ska vi testa att gå ut och äta & ta några drinkar här jag bor. Detta stället ska tydligen vara en ungdomsstad. Vi får väl se !
Idag har jag också tagit in famijens sköldpadda från gräsmattan. Det var så läbbigt. Stod jättelänge och funderade över hur jag skulle lyfta den & när jag väl lyfte den i skalet trodde jag det skulle trilla av. Vilket tråkigt liv sköldpaddor måste ha. Den heter btw Otto så här kommer en bild på mig & min vän otto (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0