London dag 63

2010-03-08 | 11:50:58 [Allmänt]

Vi bestämde oss för att göra lördagskvällen riktigt speciell, och det blev den. Så crazy den var alltså. Jag hitta på nån lögn o fixa jag in oss före den långa vip kön, vi tror att vi var vid klubb-ägarens bord hela kvällen (som är med i maffian), X blev inslängd i ett fyllerum där hon fick gå på en linje, X var tvungen att kyssa en tjej , etc etc. Riktigt konstig men rolig kväll !

Igår var det såå mys så ni kan inte förståå. Döda satt vi på oss & gick ut i det underbara vädret. Vi köpte sushi & satt oss i den vackra Regents Park. Såå himla härligt var det! Dock är inte min vän Malin alltid den smartaste, så hon kasta fullt med brödsmulor framför mig, vilket gjorde att det kom aaaaaaaaaaaaaas mycket fåglar som höll på att flyga på oss. Så där satt jag, danny o mallan på en bänk skit rädda för de äckliga fåglarna. Smartaste på länge mallan:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0