lördag 6 mars

2010-03-06 | 15:39:54 [Allmänt]

Ny dag nya möjligjheter ... Idag har jag faktiskt tränat ett fotbollslag med två andra killar. Det gick bra & var riktigt skoj ! Barnen var från 4-8 år. Kommer förmodligen göra det varje lördag framöver ! Det uppskattades inte att jag höll på Manchester U. Alla kids här håller på Chelsea. Kanske borde byta lag eftersom jag hejade på Man U pga Christiano Ronaldo.. Vilket lag spelar Ramos i ?   Det har varit strålande sol här hela veckan så jag bara går runt & njuter.
Ha en bra dag mina vänner

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va roligt att träna ett fotbolls lag. Jätte fin design btw, gör du gratis designer ? :) hör av dig isåfall! Du får en länk då såklart. :)

2010-03-06 @ 15:57:03
URL: http://tyngre.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

va fin design du har :)

2010-03-06 @ 16:43:23
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: victor

jag älskar din design!

2010-03-08 @ 17:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0