söndag 21 mars

2010-03-21 | 10:16:17 [Allmänt]

Igår kväll var jag barnvakt vilket är sjukt slappt. Mallan kom över och joina mig också. Iaf så satt vi och såg på Titanic som man kan se tusen ggr men ändå tycka är lika sorlig. Mitt i scenerna när båten håller på att sjunka och alla människor håller på att trilla överbord så frågar J var alla fiskarna är? Så svarar A att de nog är för kallt för att fiskarna ska leva. Men då kontrar J med att man faktiskt kan pimpla när det är is på vattnet. Väldigt nödvändig diskussion när malin och jag sitter halv gråtandes.

Idag är det söndag och då är det utgång. Vi har ju bara chillat hela veckan så måste passa på att gå ut när ingen mindre än Lindsey Loans ex Samanta Ronson kommer och spelar på en exclusive club i Kensington. Gonna be fun!
Och vi hann störa oss ännu en gång över varför vi inte gick till jalouse den kvällen när leonardo snygging di caprio var där.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0