Fredag 12 mars

2010-03-12 | 10:54:40 [Allmänt]

Den familjen jag bor hos är verkligen helt underbara.  Är så glad att jag flytta hit! De är alltid super gulliga och gör allt för att jag ska få det så bra som möjligt. Mamman vet ju att den förra familjen var lite crazy och att barnen aldrig prata med mig, så varje gång det blir tyst måste barnen ställa minst 2 frågor var till mig haha. Barnen är också great. De är riktiga snilleblixtar, går på en jätte fin privat skola och på fotboll,cricket, karate & tennis. De kommer bli sånna framgångsrika snyggingar som alla tjejer kommer sukta efter.

Hur som helst så är jag verkligen super nöjd här, kunde inte träffat några bättre människor. Och själva "byn" som jag bor i är lite större än Ängelholm med massor av cafer, restauranger, barer & klubbar. Verkligen jätte mysig och tryggt ställe med massa ungdomar med bara 15 min till city. Just love it :)  Nu beger jag & mallan oss till Westfield, Europas största shoppingcenter ! pussss

Kommentarer
Postat av: irre :p

låter toppen karro :D du får ta med mig till Westfield :p Var hittade du skorna, as snygga!! :D

2010-03-12 @ 22:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0