Spontan-utgång

2010-05-16 | 20:41:33 [Allmänt]

Igår var det ännu en lyckad utgång.. Mallan & jag hade planerat en lugn kväll med mysmiddag & film, men tack varje axel min roomie så slapp vi sitta barnvakt och kunde med nöje dra ut. Chinawhite var destinationen, men kön var dryg & allt bara krångla så vi blev uppraggade av en cykeltaxi som körde oss gratis till ALTO. På Alto fixa min lilla italienska vän in oss lätt som en plätt & sen var det bara att dansa & ha kul till den grymma musiken. Vi träffa jättemycket härliga människor igår & några som inte var dåligt pumpade. Ännu en gång var jag glad att jag hade Malin min underbaring med mig, asså så mycket crazy äventyr vi får vara med om, men mitt fynd på toaletten idag tog nog rekordet. kiss kiss
Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA KISSSKIIISSSSSS vilket fynd xD

2010-05-16 @ 22:05:00
URL: http://santozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0