Amika fredagkväll

2010-05-01 | 19:23:32 [Allmänt]

Hur ska jag summera kvällen... galen kanske ? bättre än förväntat ? Camilla, Malin & jag inhandla boozen sen stack vi till Daniella för att förfesta. Därifrån tog vi tuben till Kensington Highstreet för att testa på en ny klubb som heter Amika. Riktigt mega bra kväll där drickan flöda och stämningen var på topp som sluta med efterfest hos en
football player. Dock kunde kvällen slutat redan vid 12 då camilla o jag skulle bli utslängda eftersom vi gick på toan tillsammans vilket tydligen är strängt förbjudet. Men med lite flörtande från mina kompanjoners sida så lät vakten oss stanna kvar.
Kommer fler bilder sen eftersom vi lyckades ta ca 100 igår inne på klubben .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0